Veelgestelde vragen over Account

Mag ik meerdere accounts hebben?

Het is niet toegestaan om per huishouden/IP meer dan één account te gebruiken,
wanneer wij constateren dat dit toch gebeurt worden alle accounts verwijderd.



Ik heb een nieuw mailadres, kan ik dit wijzigen?

Ja dat kan.
Ga naar Profiel en via Emailadres kunt u uw nieuwe mailadres wijzigen. Hierna dient u wel op "profiel wijzigen" klikken. 



Is het mogelijk om mijn Gebruikersnaam te wijzigen?

Nee helaas is dit niet mogelijk.



Ik ga op vakantie, kan ik mijn betaalde mails tijdelijk stopzetten?

Wanneer u op vakantie gaat kunt u handmatig via Profiel > Email-instellingen de betaalde mails stopzetten. 
Om weer betaalde mails te kunnen ontvangen dient u dit weer te activeren.

Smartclix heeft helaas niet de mogelijkheid om een datum in te voeren, handmatig is dit wel mogelijk. Een goede tip noteer dit in uw agenda wanneer u van vakantie bent gekomen om uw account weer aan te passen dit om geen mails en deals mis te lopen! 



Hoe oud moet ik zijn voordat ik mee mag doen

Om deel te nemen aan het Smartclix, MailClix en LadyClix spaarprogramma moet je minstens 18 jaar zijn



Kan ik mijn saldo overzetten naar een ander account?

Het is niet mogelijk uw saldo over te zetten naar een ander account. Een saldo is persoons en account gebonden.



Hanteert Smartclix een Accountscore?

Nee Smartclix hanteert geen accountscore. 



Kan ik mijn Saldo opwaarderen?

Ja dat kan. 

- Geld overmaken:
U kunt een bedrag op Smartclix rekening overmaken. Wel moet u uw Gebruikersnaam (en via welke site) erbij vermelden. 
De gegevens zijn: Smartclix, NL14INGB0007407464

- SMS dienst:
Dit kan doormiddel van uw telefoon met een SMS dienst. Hiermee betaald u €1,30 en ontvangt u €1,00 op uw account en €0,30 gaat naar targetpay voor deze dienst. Houdt er rekening ermee dat tussen de sms-en meer dan 10 minuten pauze tussen moet zitten vanwege het verwerkingsproces tussen targetpay en uw account. 

- iDeal en BanContact:
En u kan via iDeal en BanContact uw account opwaarderen.
De hoofdzakelijke reden waarom is dat u bijvoorbeeld dit kan besteden voor het adverteren bij Klik&Win en dergelijke.



Privacybeleid Smartclix

Wanneer u zich aanmeld dient u de volgende gegevens in te voeren zoals naam, mailadres, woonplaats en land en bij een uitbetaling uw bankrekeningnummer. Deze account-gegevens blijft (totdat u zich uitschrijft) in het systeem van Smartclix. 
Deze account-gegevens worden niet door Smartclix aan derden verkocht of doorgegeven.  



Worden er cookies gebruikt?

Bij het aanbieden van onze elektronische diensten maken wij gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze Website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. Het helpt de site uw instellingen te onthouden en onder andere aanmeldgegevens en overzichten tijdelijk te bewaren. Het betreft dus zogenaamde technische of functionele cookies. U kunt het gebruik van deze cookies weigeren via uw browser instellingen. Houd er wel rekening mee dat een weigering van de cookies de functionaliteit en het gebruiksgemak van onze website kan beperken.



Wat kan ik met de punten doen?

De punten die u opgespaart heeft kunt u onder andere omwisselen naar euro's.
Het omwisselen doet u via de Wissel Kantoor welke u vind onder Mijn Account.

U kan alleen per 1000 punten omwisselen.