Veelgestelde vragen over Uitbetaling

Hoe krijg ik uitbetaald?

Wanneer u de minimale uitbetaalgrens heeft bereikt kunt u een uitbetaling aanvragen en deze zal binnen 45 werkdagen op uw bankrekening staan.



Bij welk bedrag kan ik een uitbetaling aanvragen?

Bij Smartclix is dat bij €20,00
bij MailClix €10,00
en bij LadyClix ook €10,00 



Waarom kan er geen uitbetaling via Paypal, Western union of Credit Card gedaan worden?

Bij een uitbetaling via Paypal, western union of credit card worden er transactiekosten berekend en is dit dus in uw nadeel omdat u niet de volledige uitbetaling zult ontvangen. Via de bank worden er geen transactiekosten berekend dus ontvangt u wel de volledige uitbetaling.
Wij hebben ervoor gekozen om alleen via de bank uitbetalingen te verrichten. 



Ik wil een uitbetaling aanvragen maar lukt niet?

Zorg ervoor dat de ingevulde gegevens correct en up to date zijn zodat Smartclix u kan uitbetalen.

Een andere reden kan zijn dat uw saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. 



Wat is een IBAN nummer?

Op 1 augustus 2014 is Nederland en België overgegaan op het IBAN-systeem voor bank betalingen. IBAN staat voor International Bank Account Number.
Alle bank- en girorekeningen zijn aangevuld met enkele letters en cijfers. Vanaf deze datum is het dan ook enkel nog mogelijk om een uitbetaling aan te vragen met iw IBAN nummer. Deze kunt u altijd op uw bankafschrift terugvinden of via uw internetbankieren.
Het IBAN van Nederlandse bankrekeningnummers bestaat uit 18 tekens en de Belgische uit 16 tekens (cijfers en letters) en het huidige rekeningnummer komt er in voor.
Voorbeeld: Het IBAN van rekeningnummer 123456789 van de ING bank is NL44 ING 0123456789. 



Hoe kan ik geld verdienen door betaalde mails te lezen?

Wij ontvangen geld van onze adverteerders. Deze betalen ons ervoor als onze leden iets kopen of ergens aan deelnemen.
Hiervan kunnen wij u weer uitbetalen.
U helpt ons dus mee door in het vervolg al uw online aankopen via extraeuro.nl te doen of door actief mee te doen aan acties, enquetes, prijsvragen en dergelijke!



Hoe gaat een uitbetaling in zijn werk?

Wanneer u een uitbetaling aanvraagd nemen wij deze in behandeling. Vanaf dat moment zorgen wij ervoor dat deze binnen 45 dagen wordt verwerkt en betaald wordt via een bank overschrijving.
Uiteraard zijn er een aantal handelingen nodig om te controleren of alles volgens de richtlijnen is gegaan en u dus op een correctie manier aan uw aangevraagde saldo bent gekomen. Dit gebeurd bij elk lid zo, dus dit hoeft geen persoonlijke reden te zijn. 
Een reden dat wij niet uitbetalen kan zijn als er sprake is van fraude, dubbel account en dergelijke.
We hanteren een betalingstermijn van 45 dagen maar in de meeste gevallen zijn de betalingen in een week op uw rekening bijgeschreven. We doen er natuurlijk alles aan om elk lid zo tevreden mogelijk te houden, een snelle maar zeker correcte uitbetaling hoort daar natuurlijk bij.



Hoe verander ik mijn bankrekening?

Soms krijgen we de vraag of wij het bankrekeningnummer van een betreffende account willen aanpassen. Echter zijn er geen bankrekeningnummers gekoppeld aan de accounts. 

Op het moment dat er een uitbetaling wordt aangevraagd kan het gewenste bankrekeningnummer worden opgegeven.